Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου
16:30 - 20:00
Το εργαστήριο θα επικεντρωθεί στο πώς ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός μπορεί να χρησιμοποιήσει αποδοτικά τα social media. Αναλυτικότερα, θα γίνει μια εισαγωγή στην επιλογή των κατάλληλων social media networks μέσα από δημογραφική ανάλυση των χρηστών τους, και στην επιλογή των κατάλληλων «influencers» για την προβολή του οργανισμού. Μεγαλύτερη έμφαση θα δοθεί στη δημιουργία πλάνου επικοινωνίας μέσω των social media, και στη δημιουργία καμπάνιας συγκέντρωσης πόρων, με live παράδειγμα στην πλατφόρμα του Facebook.
16:30-17:00
Εγγραφές
17:00-17:45
Εισαγωγή στα Social Media
– Δημογραφικά στοιχεία ανά social media network
– Έρευνα πιθανού κοινού
Άσκηση 1: Επιλογή networks για τον δικό σας οργανισμό | Άσκηση 2: Ανάλυση Κοινού στο Facebook & Instagram
17:45-19:00
Social Media 4 Growth
– Υλοποίηση & προγραμματισμός περιεχομένου
– Hashtags 4 growth
– Η αξία των Groups (Facebook / Linkedin)
– Άσκηση: Δημιουργία Πλάνου Επικοινωνίας για τη ΜΚΟ σας
19:00-19:30
Δημιουργία Καμπάνιας Fundraising στο Facebook
19:30-20:00
Influencers for Good
– BONUS Άσκηση: Βρείτε τους κατάλληλους Influencers
Ερωτήσεις
Πού και πότε
Το σεμινάριο διεξάγεται στην Αίθουσα Νερού του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, 16.30 – 20.00. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.
Πώς μπορώ να συμμετάσχω
Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3428087.
Παρακαλούμε να φέρετε μαζί τα laptop σας, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του σεμιναρίου θα είναι πρακτικό. Για εξοικονόμηση χρόνου, παρακαλούμε να έχετε άμεση πρόσβαση στις social media σελίδες σας και στους διαφημιστικούς λογαριασμούς.
Λίγα λόγια για την Χρυσοπηγή Βαρδίκου
Η Χρυσοπηγή Βαρδίκου είναι απόφοιτος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ενώ το 2011 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Το 2014 απέκτησε το Professional Diploma in Digital Marketing από το Chartered Institute of Marketing. Έκτοτε λαμβάνει κάθε χρόνο τη διάκριση “Chartered Marketer” και λειτουργεί ως Mentor στο CIM UK. Εργάζεται στο marketing επί 10 έτη και τα τελευταία 6 χρόνια διδάσκει Marketing & Digital Marketing. Σήμερα εργάζεται στην εταιρεία ArtAbout eCommerce agency ως Digital Marketing Manager.
Το 2019 ίδρυσε το σωματείο NO MOBBING, το μοναδικό ελληνικό σωματείο για τον εκφοβισμό και την παρενόχληση στον χώρο εργασίας.
***Το σεμινάριο φιλοξενείται από το δήμο της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της διαμόρφωσης συνεργασίας μεταξύ του Ιδρύματος Μποδοσάκη, του δήμου Θεσσαλονίκης και της Διεύθυνσης Νέας Γενίας του Υπουργείου Παιδείας, με σκοπό τη δημιουργία ενός πλαισίου υποστήριξης των φορέων της κοινωνίας των πολιτών στη Θεσσαλονική.