Τετάρτη 22 Μαΐου
16:00 - 18:00
Ποια η φορολογία των εταιριών με μη κερδοσκοπικό σκοπό; Τι πρέπει να προσέχω στην τήρηση βιβλίων; Τι απαιτήσεις έχει η οικονομική διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων;
Σύσταση επιχειρήσεων, Τήρηση λογιστικών βιβλίων Β’ & Γ’ κατηγορίας, Φοροτεχνική συμβουλευτική & υποστήριξη φυσικών & νομικών προσώπων, Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, Φορολογικά θέματα κατοίκων εξωτερικού.
Πού και πότε
Η συμβουλευτική διεξάγεται στον συνεργατικό χώρο του Social Dynamo (Σεράφειο δήμου Αθηναίων, Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, 2ος όροφος, στάση μετρό Κεραμεικός) την Τετάρτη 22 Μαΐου, 16.00-18.00.
Πώς θα κλείσετε ραντεβού
Για να κλείσετε ραντεβού, πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία της συνεδρίας και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Στο πεδίο «Σύντομη περιγραφή φορέα» παρακαλούμε παραθέστε τα συγκεκριμένα ερωτήματα που θέλετε να απευθύνετε στους συνεργάτες μας, προκείμενου να είναι έγκυρο το αίτημά σας. Σε περίπτωση που χρειάζεται υποστηρικτικό υλικό για την προετοιμασία συνεδριών (π.χ. καταστικό), μπορείτε να μας το αποστείλετε στο socialdynamo@bodosssaki.gr. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 3428087.
Λίγα λόγια για την Quantum
Η Quantum Business & IT Solutions ξεκίνησε το 2013 από το Γιώργο Κοσνετζώφ και την Αναστασία Χαλκίδου ως συνέχεια της δεκαετούς επαγγελματικής τους πορείας στους τομείς της πληροφορικής και της λογιστικής, αντίστοιχα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Βασικός στόχος μας είναι να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να γίνουμε πολύτιμος σύμμαχος των πελατών μας, τόσο στη διάρκεια υλοποίησης των έργων τους όσο και στη μετέπειτα λειτουργία τους. Η pro bono συμβουλευτική στα νέα εγχειρήματα όπως αυτά που υποστηρίζει η πρωτοβουλία Social Dynamo, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της Quantum και φυσική συνέπεια της δέσμευσής μας για ανταγωνιστικότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια.