Δευτέρα 12 Ιουλίου
16:00 - 20:00
Έχετε αναρωτηθεί πόσο αποτελεσματικά εκτελείτε απλά αλλά και περίπλοκα tasks στη εργασία σας; Μια εκδήλωση, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μια καμπάνια ενημέρωσης, ακόμα και μια σημαντική συνάντηση αποτελούν πτυχές ενός project (έργου). Το εργαστήριο θα εξοικειώσει τους συμμετέχοντες με όλες τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project (έργου) και συγκεκριμένα:
– Εξοικονόμηση χρόνου μέσω της χρήσης online εργαλείων
– Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου (asana, trello), σχεδιασμού (canva), επικοινωνίας (slack), αποθήκευσης (google drive), marketing (hootsuite) κλπ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα στον εργασιακό χώρο.
Το διαδραστικό εργαστήριο θα βασιστεί στο online εργαλείο project management ASANA, όπου μέσα από τις πρακτικές εφαρμογές του θα μελετήσουμε τη διαδικασία στησίματος ενός project από το πρώτο βήμα μέχρι το τελευταίο. Το εργαστήριο απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία που έχει διαχειριστεί ένα έργο ή μια πτυχή ενός έργου και θα ήθελε να βελτιώσει τις δεξιότητες και τις γνώσεις του/της στη διαχείριση έργου.
Δομή εργαστηρίου
16.00 – 16.20: Καλωσόρισμα και γνωριμία
16.20 – 17.00: Το project management και η σημασία του
17.00 – 17.30: Η χρήση ψηφιακών εργαλείων στο project management
17.30 – 17.40: Διάλειμμα
17.40 – 18.40: Το εργαλείο Asana
18.40 – 19.00: Τα εργαλεία της google
19.00 – 19.20: Το εργαλείο Slack & canva
19.20 – 19.40: Άλλα εργαλεία
19.40 – 20.00: Kλείσιμο
Πού και πότε
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Δευτέρα 12 Ιουλίου, 16.00 – 20.00 μέσω της πλατφόρμας Zoom. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.
Πώς μπορώ να συμμετάσχω
Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο: 210 3221287.
Το σεμινάριο έχει συμμετοχικό χαρακτήρα οπότε θα ζητηθεί από τους συμμετέχοντες να έχουν ανοικτή την κάμερα και να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν μικρόφωνο.
Λίγα λόγια για την εισηγήτρια:
Η Θάλεια Ρίζου πιστεύει ότι για να βρούμε ουσιαστικές λύσεις στις προκλήσεις της εποχής μας χρειαζόμαστε μια συγκεκριμένη ιδέα με βιώσιμο όραμα, μια μεθοδολογία υλοποίησής της προσαρμοσμένη στις τοπικές ανάγκες και μια συστημική, ανθρωποκεντρική και συμμετοχική προσέγγιση. Η επαγγελματική της εμπειρία και σπουδές καλύπτουν τις προαναφερθέντες πτυχές, μιας που έχει εργαστεί ως Project Manager, Facilitator και Service Designer τα τελευταία 13 χρόνια σε πληθώρα αστικών, πολιτιστικών, επιχειρηματικών και κοινωνικών projects στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και σε 10+ χώρες στο εξωτερικό. Tα τελευταία 5 χρόνια ίδρυσε και διαχειρίζεται τον οργανισμό Youthnest, ο οποίος εκσυγχρονίζει τον τρόπο με τον οποίο υλοποιούνται projects και υπηρεσίες, που αντιμετωπίζουν τις κοινωνικές προκλήσεις στην Ελλάδα σήμερα. Συνεργάζεται σαν facilitator στο πρόγραμμα ChangemakerXchange που συνδέει κοινωνικούς επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο, τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την στρατηγική προσέγγιση μη Κοινωφελών Ιδρυμάτων, φορείς του εξωτερικού σαν (digital και physical) facilitator, αλλά και ως σύμβουλος συστημικής ανάπτυξης (systemic impact) σε οργανισμούς και κοινωνικούς φορείς. Την εμπνέουν (πολύ) όσοι/ες αγωνίζονται για έναν καλύτερο τόπο με ήθος και γι’αυτό άλλωστε το προσωπικό της όραμα είναι να συμβάλλει σε μια πιο συμμετοχική, καινοτόμα πόλη, που δίνει χώρο στις φρέσκιες ιδέες, τον πειραματισμό και τον εκσυγχρονισμό διαδικασιών. Αν δεν την βρείτε στη Θεσσαλονίκη, θα βρίσκεται σε κάποια κορυφή του Ολύμπου.