Κύπρος: Αποτελεσματική Χρήση των Social Media για ΜΚΟ

Το δια ζώσης σεμινάριο απευθύνεται κατά προτεραιότητα στις επιχορηγούμενες οργανώσεις του προγράμματος  Building a robust and democratic civic space – BUILD στην Κύπρο, αλλά και συνολικά στην Κοινωνία των Πολιτών.

Το σεμινάριο “Από τη Θεωρία στην Πράξη: Αποτελεσματική Χρήση των Social Media από ΜΚΟ” απευθύνεται σε Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσουν τον κοινωνικό τους αντίκτυπο. Μέσα από θεωρία, πρακτικές συμβουλές και διαδραστική εκπαίδευση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δημιουργούν στρατηγικές περιεχομένου, να προσεγγίζουν το κοινό τους, να βελτιώνουν τη συμμετοχή και να αξιολογούν τα αποτελέσματα των καμπανιών τους.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, θα εξετάσουμε εργαλεία και τεχνικές που επιτρέπουν στις ΜΚΟ:
• Να επικοινωνούν αποτελεσματικά την αποστολή και τις δράσεις τους.
• Να δημιουργούν αυθεντικό περιεχόμενο που αγγίζει συναισθηματικά το κοινό.
• Να αναπτύσσουν ισχυρές online κοινότητες και συνεργασίες με influencers.
• Να αξιοποιούν τα δεδομένα για τη συνεχή βελτίωση των καμπανιών.

Μέσα από ένα διαδραστικό εργαστήριο, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σχεδιάζοντας μια πλήρη καμπάνια social media, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των δικών τους οργανισμών. Το σεμινάριο στοχεύει να εξοπλίσει τους οργανισμούς με τα εργαλεία και τη γνώση για να κάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πραγματικό μοχλό αλλαγής και ευαισθητοποίησης.

Δομή Σεμιναρίου:
1. Εισαγωγή στη Χρήση των Social Media από ΜΚΟ (30 λεπτά)
– Κατανόηση της δύναμης των social media για τις ΜΚΟ.
-Εναρμόνιση στρατηγικής social media με τους στόχους του οργανισμού.
-Επισκόπηση δημοφιλών πλατφορμών και των μοναδικών χαρακτηριστικών τους.
2. Ανάπτυξη Στρατηγικής (45 λεπτά)
-Δημιουργία ημερολογίου περιεχομένου.
-Καθορισμός μετρήσιμων στόχων (π.χ. ευαισθητοποίηση, συγκέντρωση πόρων,
προσέλκυση εθελοντών).
-Αναγνώριση του κοινού-στόχου.
3. Δημιουργία Περιεχομένου (45 λεπτά)
-Τεχνικές αφήγησης για κοινωνικούς σκοπούς.
-Τύποι περιεχομένου που εμπνέουν (φωτογραφίες, βίντεο, live streams).
-Προσαρμογή περιεχομένου στις πλατφόρμες.
4. Αλληλεπίδραση με το Κοινό (30 λεπτά)
-Δημιουργία και ενίσχυση μιας online κοινότητας.
-Αποτελεσματική διαχείριση σχολίων και μηνυμάτων.
-Συνεργασία με influencers και πρεσβευτές.
5. Ανάλυση και Βελτιστοποίηση Social Media (30 λεπτά)
-Εργαλεία παρακολούθησης απόδοσης.
-Ερμηνεία δεδομένων για βελτίωση στρατηγικής.
-Παρουσίαση επιτυχημένων καμπανιών.
6. Ερωτήσεις και Συζήτηση (30 λεπτά)

Πού και πότε

Το σεμινάριο διεξάγεται στο Πολιτιστικό Κέντρο Στροβόλου, Αρχιεπισκόπου Κυπριανού 34, Στρόβολος 2063, την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, 09:30 – 13:00.
 Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.

Πώς μπορώ να συμμετάσχω
Για να συμμετάσχετε στο εργαστήριο παρακαλούμε πατήστε «Συμμετοχή», επιλέξτε την ημερομηνία του εργαστηρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 0107764. 

Πρόγραμμα BUILD

Το πρόγραμμα «Building a robust and democratic civic space» (BUILD) έχει ως στόχο την προστασία, την προώθηση και την ευρεία αναγνώριση των θεμελιωδών δικαιωμάτων και αξιών της Ε.Ε., μέσω της στήριξης οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών (OKοιΠ) στην Ελλάδα και την Κύπρο και της ενίσχυσης των ικανοτήτων και της βιωσιμότητάς τους. Το BUILD συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ‘Ενωση, μέσω του προγράμματος Citizens, Equality, Rights and Values (CERV), το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το Κέντρο Στήριξης ΜΚΟ Κύπρου με συνολικό ποσό επιχορήγησης €2,9 εκ. Συντονιστής του BUILD είναι το Ίδρυμα Μποδοσάκη (Ελλάδα), σε σύμπραξη με το Κέντρο Στήριξης ΜΚΟ (Κύπρος).

Λίγα λόγια για την εισηγήτρια

Η Κωνσταντίνα Καϊλή είναι Ειδικός Ψηφιακού Μάρκετινγκ με εξειδίκευση στη στρατηγική και τη διαχείριση λογαριασμών για πελάτες από διάφορους κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του τομέα
των ΜΚΟ. Με πολυετή εμπειρία στον προγραμματισμό, την υλοποίηση και την ανάλυση καμπανιών 360° και social media, η Κωνσταντίνα διαθέτει τις απαραίτητες δεξιότητες για να υποστηρίξει
οργανισμούς στην επίτευξη των στόχων τους μέσω ψηφιακών μέσων. Είναι απόφοιτος του Leeds University Business School με Μεταπτυχιακό στη Διαφήμιση και το Μάρκετινγκ και κατέχει πιστοποιήσεις από κορυφαίους οργανισμούς, όπως η META και η Google.

 

Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.